آموزش گام به گام فروشندگی حرفه ای (از مبتدی تا حرفه ای)

در این دوره می آموزید؟

سرفصل پنج گام مهم در ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان

سرفصل چگونه احساس و تجربه ای لذت بخش برای مشتریان ایجاد کنیم؟

سرفصل امپاتی و جایگاه آن در فروشندگی

سرفصل روش های ایجاد اعتماد در مشتریان

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره آموزشی برای تمام فروشندگانی که مایل هستند فروش بهتر و حرفه ای تری داشته باشند مناسب است، همچنین این دوره آموزشی برای مدیرانی که دوست دارند سازمان مشتری مداری داشته باشند و رفتارهای حرفه ای در سازمان را بیاموزند الهام بخش و کاربردی می باشد.

چرا شرکت در این دوره آموزشی مهم است؟

  •  افرادی که به مطالب گفته شده در این دوره آموزشی عمل کرده اند،حداقل ۱۰ درصد به درآمدشان افزوده شده است.
  •  بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان در این دوره آنرا به آشنایان خود توصیه کرده اند.
  • مجموع درآمد ۲۰ درصد فروشندگان برابر است با مجموع درآمد ۸۰ درصد فروشندگان .                                                                       به شما خواهیم گفت چگونه فوق ستاره فروش شوید؟ 
  •  درستی مطالب گفته شده در این دوره آموزشی در بازار ایران به اثبات رسیده است.