پانزدهمین دوره عالی مدیریت اجرایی MBA

چرا MBA بخوانیم؟
فراگیری دانش ها و مهارت های مدیریتی

  • تغییرات تکنولوژیک ، تغییرات در نیازهای مشتریان  و تحولات در فضای بازار  بسیاری از کارافرینان ، صاحبان کسب و کار و مدیران ارشد شرکت ها که را که تحصیلات فنی ، مهندسی ،پزشکی و …. دارند را متوجه این نکته نموده است که برای هدایت اثر بخش شرکت خود به مهارتهای مالی ، مدیریتی ، بازاریابی و …نیاز دارند ، یکی از راه حل های موجود بدست آوردن مهارت های مدیریتی، بازاریابی،همچنین  مهارت های تصمیم گیری استراتژیک گذراندن دوره MBA است.
  • سرمایه گذاری برای توسعه فردی
    گذراندن دوره ی MBA سرمایه گذاری مناسبی برای رشد شغلی،توسعه فردی و افزایش درآمد می باشد.

 

  • فرصت بیشتر استخدامی برای دارندگان مدرک MBA
    در سال های اخیر شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی و دولتی ایران علاقه مندی زیادی به استخدام دارندگان مدرک MBA از خود نشان داده اند و دارندگان مدرک MBA را در اولویت استخدامی خود قرار می دهند

 

 

چرا MBA ؟چرا سازمان مدیریت صنعتی؟

 

 

اساتید حرفه ای
اساتید سازمان مدیریت صنعتی ، اساتیدی هستند که علاوه بر دانش به روز علمی در رشته خود ، از تجربه علمی و کاربردی در حوزه های اجرایی مدیریتی برخوردار هستند.

مدرک معتبر دوره:
دانش‌آموختگان دوره مطابق شرایط سازمان مدیریت صنعتی، گواهینامه دوره درسطح کارشناسی ارشد MBA- بازرگانی اعطا خواهد شد.این مدرک از سوی سازمان ارزشیابی WES (World Education Services) کانادا و امریکای شمالی مورد تایید قرار گرفته است.

 

 

محتوای متمایز و کاربردی دوره:
سازمان مدیریت صنعتی به عنوان اولین برگزار کننده ی دوره های MBA در ایران پس از شش دهه سابقه دوره های MBA خود را به روشی متفاوت و کاربردی برگزار می کند که بعضی از ویژگی های آن به شرح زیر است:

 

۱- کاربردی بودن دروس ارائه شده مبتنی بر مبانی نظری و تئوریک مباحث

۲- استفاده از روش های متنوع سخنرانی، نمایش فیلم، کار گروهی، موردکاوی،انجام پروژه کاربردی بودن دروس ارائه شده مبتنی بر مبانی نظری و تئوریک مباحث
۳- وجود فراگیران با سوابق تجربی مناسب از طیف گسترده ای از صنایع تولیدی و خدماتی کشور

۴- بهره مندی از یکی از تخصصی ترین و به روزترین کتابخانه ها و منابع علمی مدیریتی در کشور

 

ویژگی ها و مشخصات دوره mba
هدف دوره :
هدف این دوره آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی و افزایش مهارت و توانایی مدیران عالی ، میانی و کارشناسان سازمان های تولیدی و خدماتی در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت،جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ، ارزیابی و راه حل های مختلف در هر مسئله ،تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه می باشد.

دانش آموختگان پس از گذراندن این دوره توانایی‌های لازم برای احراز مشاغل مدیریتی در زمینه بازرگانی را در شرکت ها و سازمان های صنعتی، بازرگانی و دولتی خواهند داشت.
مخاطبین دوره:
مدیران میانی و ارشد بازرگانی، تدارکات و خرید داخلی، خرید خارجی، بازاریابی، فروش و صادرات
شرایط شرکت در دوره:
تکمیل و ارسال فرم اعلام آمادگی،دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر کشوردارا بودن حداقل سه سال سابقه کار مدیریتی پذیرفته شدن در سنجش تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی
مدرک دوره:
به فارغ التحصیلان مدرک در سطح کارشناسی  ارشد اعطا خواهد شد
مدت دوره:
۲ سال و معادل ۴ ترم-۴۲ واحد درسی

 

محتوای دوره:
برنامه درسی دوره عالی مدیریت بازرگانی از لحاظ واحدهای درسی و محتوا به ترتیبی تنظیم شده است که با دوره های مشابه کارشناسی ارشد تطابق دارد.دوره شامل سه بخش دروس پیش نیاز،۱۰واحد ،دروس پایه عمومی ۱۲واحد،دروس تخصصی ۱۶واحد از دروس ذکر شده و پایان نامه ۴واحد می باشد.در صورت تمایل، شرکت کنندگان می توانند به جای پایان نامه دو درس به میزان ۴واحد اخذ نمایند.

برای مشاوره و ثبت نام با ما تماس بگیرید

0 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *